pátek 29. června 2018

Dřevo v kuchyni i v jídelně odlehčí interiér

Při zařizování nové kuchyně nebo jídelny hraje důležitou roli celá řada věcí, od finančního rozpočtu, přes design místnosti, až po výběr vhodných materiálů. V poslední době se čím dál více lidí touží přiblížit přírodě a vybírají tak kuchyňský nábytek i podle tohoto kritéria. Oblíbeným materiálem je zejména dřevo, z něhož se vyrábějí např. jídelní stoly, ale i jiné druhy nábytku (židle, lavice, dveře atd.).


Použití dřeva v kuchyni

Nábytek ze dřeva se samozřejmě hodí i do jiných místností, pro kuchyně je ale obzvláště dobrým řešením. Dřevo je totiž příjemné vzhledově i na dotek a dokáže navodit pocit domova. Zároveň přináší do domácnosti kus přírody, což u většiny lidí navozuje i pocit bezpečí. Skvělou volbou do kuchyně jsou zejména rozkládací jídelní stoly z masivu, které jsou krásné, odolné a díky rozkládacímu systému i velmi praktické. Vyrábějí se v různých provedeních, můžete si tak vybrat např. podle tvaru – buď čtvercové stoly (po rozložení z nich vzniknou obdélníkové), nebo kulaté stoly, z nichž snadno vytvoříte oválné.

Pokud jde o samotný druh dřeva, nejčastěji se v nabídkách prodejců nábytku objevují bukovédubové nebo ořechové masivní stoly, jako povrchová úprava je možné lakování, olejování nebo voskování, u stolů z ořechu i moření. Dřevo je v posledních letech trendy materiálem a díky svým jedinečným vlastnostem je vhodné prakticky do jakéhokoli domu či bytu.


Stůl z masivu = ozdoba v kuchyni

Pokud si do svojí kuchyně pořídíte stůl z masivního dřeva, rozhodně neuděláte chybu. Takový stůl je totiž nejen praktický a odolný, ale navíc i krásně vypadá a stane se ozdobou vaší kuchyně. Doporučit můžeme např. jedinečnou kolekci WoodArt Collection, která nabízí možnost výběru z hotových desek stolů, vyrobených z amerického ořechu, divokého dubu a evropského ořechu. Na našem webu (www.rottdesign.cz) si jednoduše vyberete desku, která se vám bude nejvíce líbit, necháte si ji oříznout do požadovaných rozměrů. Zvolit si také můžete provedení nohou a hran desek, povrchovou úpravu, tmelení prasklin a suků a další doplňky.


Nejen kolekci WoodArt, ale i mnoho dalších atraktivních masivních stolů si můžete vybrat na našich stránkách. V sortimentu naleznete jak rozkládací stoly, tak i dřevěné konferenční stolky, lavice, židle nebo různé doplňky. Na míru si můžete nechat vyrobit nejen jídelní stůl, ale třeba i celou kuchyni. Navíc spolupracujeme s předními architekty, díky čemuž mají všechny naše produkty krásný a jedinečný design. Za zmínku stojí také fakt, že dřevo na výrobu stolů má certifikát PEFC, což značí, že je z plně obnovitelných zdrojů.





7 komentářů:

  1. Mně se hodně líbí funkcionalistický nábytek do kuchyně. Hodně se toho dá najít po bazarech a nestojí to ani moc peněz. Jsou to pěkné designové kousky, které ale zároveň fungují jako nábytek do kuchyně, takže to není žádná židle se třemi nohami a podobné zrůdnosti. :) Mám tenhle sloh fakt rád. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se teda neskutečně líbí ta jídelna na té první fotce. To vypadá fakt skvěle. Hlavně pak ten jídelní stůl a židle. Ten nábytek z masivu prostě dělá opravdu hodně. Taky bych ho do budoucna domů chtěl. Myslím si, že k nám by se dost hodil. Jen je to bohužel docela drahé, no...

    OdpovědětVymazat
  3. Je to tak, já mám třeba dřevěný nábytek moc ráda. A to nejen v interiéru, ale klidně i venku. Jen tak mimochodem, když už jsme u toho. Sháníme právě nějaký kvalitní zahradní nábytek na terasu a narazila jsem na tuto stránku - https://www.avenberg.cz/k109-zahrada-kresla-lavice-a-stoly Nekupoval odtud náhodou někdo něco? Jaké jsou případně vaše zkušenosti? Budu ráda za odpovědi, díky moc. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím, absolutně souhlasím s tím, že dřevo má nezaměnitelnou schopnost oživit jakoukoli kuchyň či jídelnu. Jeho přirozená krása přináší do prostoru jedinečnou atmosféru, která zároveň dodává pocit pohodlí a příjemnosti. My máme dřevěnou kuchyňskou linku, podlahu, police na koření i několik doplňků. Máte taky v kuchyni použité dřevo nebo volíte radši jiné materiály?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, ano, dřevo skutečně přináší do kuchyně nezaměnitelný pocit tepla. Máte hezky promyšlenou kuchyň ze dřeva. Co se týká materiálů v naší kuchyni, tak jsme se rozhodli kombinovat dřevo s nerezovou ocelí a sklem. Pokud, ale chcete mít perfektní vybavení, tak si pořiďte titanové nádobí. Já jsem si ho koupila loni a jsem s ním maximálně spokojená.

      Vymazat
    2. Ahoj, já mám taky ráda dřevo, takže jsem si z něj pořídila celou kuchyň. Pokud opravdu hledáte kvalitní nádobí, tak se podívejte na stránky zgastro.cz. Já jsem si tam koupila celou sadu titanového nádobí, ve kterém se mi vaří jedna báseň. O víkendu jsem v něm vařila kuře na paprice a byla to lahoda, i když jsem ho zapomněla zamíchat, tak se mi vůbec nepřipálilo.

      Vymazat
    3. Dobrý den, to je super, že máte novou kuchyň z kvalitního materiálu jako je dřevo. Já nedávno také řešila výběr nového nádobí a po dlouhém hledání jsem narazila na stránky, kde jsem si koupila titanové nádobí. Mají tam opravdu široký výběr v různých velikostech a provedeních. Podívejte se a určitě nebudete litovat.

      Vymazat